Wednesday 23 March 2011

Neden?

Ilk yazdigimdan beri iki ay gecmis bu arada olanlar. Once iki kilo verdim gayet kolayca ve simdi yine basladigim yerdeyim yani 57 kiloda. Bir seyi farkettim kesinlikle zevk aldigim yemeyi sevdigim icin yemiyorum artik, eskiden oyleydi ama. Simdi genelde icimde duydugum bir ani yeme duygusu bir nutella alma, bir kek yeme duygusu, ve oturup afiyele yemek yiyen bir insan yik. Neden yedigini bilmeyen bir insan, sadece yiyen.

Kendime sordugumu su, acaba bir sekilde kendimi sabote etmeye mi calisiyorum, yani basarmamayi basramaya mi yegliyorum? Bunun yanitini bilmiyorum, ama kendime iyi olmak istiyorum, kendimi seviyor ve degerli oldugumu dusunuyorum. Iyiye layigim, kotuye degil, kendime iyi davranmam cok cok onemli.

Aklima gelen negatif taraflari yemenin, kilolu olmanin:

Maddi:
1. Ayda ortalama 200 DKK belki de daha fazla gereksiz abur cubur parasi. (Abur cubur almayi dusunup almadigim her seferinde bu parayi yazacagim daha gercekci bir rakam icin)
2.Ideal kilomda olsam cok dahaz az bir miktar harcayarak istedgim gibi gorunecegimi saniyorum.
3. Harcadigim zaman kiloyu dusunerek, kendimi iyi hissetmeyerek. Ise gitmekten zevk almayarak belkide istedgim kalitede calisamayarak.

Saglik
1. Ozsaygimin azalmasi, kendimi iyi hissetmemen genel ruh halimin negatif olmasi.
2. Istedigim seylere odaklanamamam.
3.Bel agrisi sirt agrisi
4. Yuksek kolesterol

Bunlara ek olarak belki de en kotu noktalardan beri kendi sagliksiz yeme aliskanliklarimi kizima da gecirme riski, ki bu son derece yuksek bir ihtimal.

Kendime haksizlik etmemen gereken yapmaya calistigimin yani kilo vermenin, dunyanin en zor seylerinden biri oldugunu gormem. Bunu biliyorum tabi, ama strateijim degistirerek yeniden deniyorum. Ic disiplinimi daha aktif hale getirecegim.

No comments:

Post a Comment