Tuesday 29 March 2011

Buldum (sandim)

Gecen gun soyle bir sey kesfettim. Her gereksiz yeme ihtiyaci duydugumda sunu soyleyecektim kendime, istedigim gibi gorunmeyi daha saglikli olmayi yemeye tercih ediyorum! Muthis bir buldum, buldum hissi yaratti bu bende. Bu kilo olayini cozdugumu, en azindan kendim icin, dusundum. Ancak hemen testler geldi tabi, bulusumun dusundugum kadar kuvvetli olmadigini anladim. Mesela bugun evdeyim ve sanki surekli acim, bir ara kek yapmaya cok da yaklastim. Farkettigim bu kek yapma dusuncesi bir asiri yeme hissinden cikmadi tam tersi, kek, sevgi, aileyle gecirelecek guzel zamanlar fikri atesledi beni. Ancak gerek kek yapmanin cok uzun surecegini dusunmem gerekse kilo verme azmim durdurdu beni. Gidip su ictim onun yerine.

Sevgiler...

No comments:

Post a Comment